اخبار نیروی انتظامی قزوین؛

از کشف ۱۵۰ کیلو گوشت دام غیربهداشتی تا کشف ۱۸ هزار عدد مواد محترقه  

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سه شنبه هشتم اسفند۱۴۰۲ را می توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ مهدی حاجیان راد رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه قزوین-تهران به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. 

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی ازآن، ۱۵۰ کیلو گوشت دام فاقد مجوز دامپزشکی کشف و یک نفر دستگیر شد. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد. 

سرهنگ حاجیان گفت: حفظ سلامت شهروندان یکی از اهداف مهم اجرای طرح‌های کنترلی پلیس است و پلیس با ورود هرگونه کالای خوراکی قاچاق که تهدیدی فرا روی سلامت عموم افراد جامعه باشد با جدیت برخورد می‌کند.

کشف ۲ هزار و ۴۰۰ عدد شکلات خارجی قاچاق

مهدی حاجیان راد رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه قزوین-زنجان به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵، مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادرکردند. 

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی به عمل آمده از آن، تعداد ۲ هزار و ۴۰۰ عدد شکلات خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مجوزمثبته گمرکی بود، کشف و یک نفر را دستگیرکردند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با بیان اینکه ارزش تقریبی کالای کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: متهم باتشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف ۱۸ هزار عدد مواد محترقه در قزوین 

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قزوین با هدف پیشگیری از حوادث ناگوار و آسیب‌های جسمی، روحی و روانی استفاده از مواد محترقه غیرمجاز و قاچاق، طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد محترقه را با محوریت برخورد با تهیه و توزیع کنندگان این مواد اجرا کردند. 

وی افزود: در این طرح ۱۸ هزار و ۵۳۶ عدد انواع مواد محترقه خطرناک و قاچاق کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد. 

 جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین، والدین را بر نظارت و کنترل بیشتر فرزندان با هدف پیشگیری از آسیب‌ها و حوادث ناشی از استفاده مواد محترقه دعوت کرد و گفت: تلفن ۱۱۰ پلیس به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در ارتباط با فعالیت قاچاقچیان وفروشندگان مواد محترقه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار